دکتر محمد رعایایی، رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز به همراه معاونان خود، روز دوشنبه، 9 شهریور از مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان دانشگاه فردوسی مشهد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، در این بازدید دکتر احسان قبول، رئیس مرکز، ضمن خیر مقدم به مهمانان، درباره ی تاریخچه فعالیت مرکز فردوسی، شمار مدرسان و فارسی آموزان، مباحث درسی، طول دوره ی فارسی آموزی و دستاوردهای مختلف مرکز در بخش های فرهنگی، علمی، اقتصادی و سیاسی، توضیحاتی ارائه و آمادگی مرکز فردوسی را برای در اختیار گذاردن تجربیات خود به دانشگاه اهواز اعلام کرد.

در ادامه دکتر رعایایی با اشاره به قدمت دو دانشگاه فردوسی مشهد و شهید چمران اهواز، به ضرورت همکاری میان دو دانشگاه در بخش های مختلف بویژه آموزش زبان فارسی تأکید و خواستار امضای تفاهم نامه همکاری میان مرکز فردوسی و دانشگاه اهواز شد.

پس از پایان جلسه، هیأت مذکور از برخی کلاس های مرکز در ساختمان شماره 1 و 2 بازدید و از نزدیک با روش آموزش زبان فارسی مرکز آشنا شد.

یادآور می شود هم اکنون دانشگاه شهید چمران اهواز بر اساس منابع و برنامه آموزشی مرکز فردوسی مشغول به آموزش زبان فارسی به دانشجویان خارجی خود می باشد.