اين جلسه با تلاش اداره دانشجویان بین المللی دانشگاه و با حضور معاون آموزشی، معاون پژوهش وفناوري، رئیس مركز آموزش زبان فارسي به غیر فارسی زبانان همچنين معاونين محترم آموزشي دانشكده هاي مختلف دانشگاه فردوسي مشهد، پیرامون هم اندیشی در رابطه با مسائل و مشکلات آموزشی و پژوهشی دانشجویان بین المللی برگزار شد.

دكتر هاشمي معاون آموزشی دانشگاه ضمن تشکر از زحمات دكتر غنايي رئیس سابق اداره دانشجویان بین المللی و كارشناسان اين اداره تقدير نمود و براي خانم دکتر مؤذن زاده در اين مسئوليت جديد آرزوي موفقيت کرد.

سپس گزارش از فرآیند ورود دانشجويان و شيوه پذيرش آنها دردانشگاه فردوسی مشهد ارائه شد.

در ادامه دکتر مؤذن زاده از معاونين آموزشي به خاطر همكاري و تعامل مثبت با اداره دانشجویان بین المللی تشكر نموده و بر نقش مثبت مشاوران علمي در دانشكده ها تأكيد نمودو در ادامه افزود اداره دانشجويان بين المللی با كمال ميل پذيراي نقطه نظرات ، انتقادات و پيشنهادها همكاران در جهت بهبود شرايط و رفع مشكلات خواهد بود.

سپس هر كدام از معاونين آموزشي پيشنهادات و نظرات خود را در مورد وضعيت دانشجويان بين المللی در دانشكده مربوطه اعلام نمودند و دكتر قبول به ارائه توضيحاتي در مورد وضعيت مركز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان دانشگاه فردوسی مشهد و مقايسه آن با ساير مراكز در كشور پرداختند.

در پايان این نشست معاونين آموزشي و پژوهشي دانشگاه در مورد مسائل آموزشي و پژوهشي مطرح شده توسط ميهمانان توضيحاتي ارائه دادند.