استاد علوم سیاسی دانشگاه ماساریک چک، دکتر جوزف کروس، روز دوشنبه 1 آبان ماه سال جاری، در مرکز فردوسی حضور یافت و با دکتر احسان قبول، رئیس این مرکز دیداری داشت.

در این جلسه، دکتر قبول ضمن معرفی مرکز فردوسی و جایگاه آن در سطح منطقه به حضور روز افزون فارسی آموزان اروپایی در مرکز فردوسی اشاره کرد و ضمن معرفی امکانات مناسب این دانشگاه از جمله، فضای آموزشی متناسب، خوابگاه و امکانات رفاهی و تفریحی از آمادگی دانشگاه فردوسی مشهد برای جذب دانشجویان و استادان دکتری علوم سیاسی برای فرصت مطالعاتی و آموزش زبان فارسی و همچنین دوره‌های  تابستانی و آموزش مجازی زبان فارسی  خبر داد. 

 

 

 

 

دکتر جوزف کروس نیز از حضور در مرکز فردوسی ابراز خوشنودی کرد و از امکان اعزام دانشجویان دکتری رشته های مرتبط دانشگاه فردوسی مشهد به دانشگاه ماساریک چک خبرداد. در ادامه این نشست دکتر کروس از امکانات  و فضای مرکز فردوسی و سیستم مجازی مرکز دیدن کرد و این امکانات را بسیار مطلوب دانست و تاکید کرد پس از بازگشت به چک زمینه اعزام استادان و دانشجویان دانشگاه ماساریک چک به مرکز فردوسی را بررسی خواهد کرد. در پایان دکتر قبول یک دوره کتاب‌های آموزش نوین زبان فارسی را به همراه سردیس فردوسی به دکتر کروس اهدا کرد.آآ

 

آآ

Statistic

95219
 Today : 137
 Yesterday : 167
 This_Week110
 This_Month857
 All : 95219