مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی و پژوهش های ایران شناسی دانشگاه استراسبورگ، دکتر نادر نصیری مقدم روز سه شنبه 9 آبان ماه سال جاری طی بازدیدی از مرکز فردوسی با رئیس مرکز فردوسی، دکتر احسان قبول دیدار کرد.

در این دیدار که دکتر حمیده لطفی نیا، مدرس گروه فارسی دانشگاه استراسبوگ و دکتر فارسیان، عضو هیات علمی گروه زبان فرانسه دانشگاه فردوسی نیز حضور داشتند، از کلاس گفتگوی فارسی آموزانی از کشورهای انگلیس، آلمان، ژاپن و کره جنوبی بازدید و از نزدیک شاهد شیوه تدریس و امکانات مرکز فردوسی بودند. طی این دیدار هیات فرانسوی از سامانه آموزش های الکترونیک مرکز فردوسی دیدن کردند.

در این جلسه دکتر قبول ضمن معرفی مرکز فردوسی و امکانات آن، از آمادگی دانشگاه فردوسی برای برگزاری دوره های مجازی آموزش زبان فارسی و  برگزاری دوره های دانش افزایی برای دانشجویان دکتری دو دانشگاه اعلام آمادگی کرد.

دکتر نصیری نیا نیز امکانات و فضای مرکز فردوسی را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و از اعزام دانشجویان زبان فارسی برای شرکت در دوره های تابستانی مرکز فردوسی خبر داد و اظهار امیدواری کرد، زمینه همکاری‌های بیشتر بین این دانشگاه و دانشگاه فردوسی فراهم آید. در پایان این دیدار دکتر قبول یک دوره از کتابهای آموزش نوین زبان فارسی و سردیس فردوسی را به ایشان اهدا کرد.

Statistic

95273
 Today : 191
 Yesterday : 167
 This_Week164
 This_Month911
 All : 95273