جلسه آسیب شناسی کلاس‌های مرکز آموزش زبان فارسی با رویکرد فرایند محور در روز 27 اردیبهشت ماه جاری با حضور دکتر قبول، رئیس مرکز فردوسی، و سید احمد زرقانی، مشاور مرکز آموزش زبان فارسی، و استادان مرکز فردوسی برگزار شد. در این جلسه آقای زرقانی  با ارائه مشاهداتی که در 50 ساعت حضور در کلاسهای  این مرکز داشت، به آسیب‌شناسی شیوه‌های تدریس مدرسان مرکز پرداخت و پس از بیان هر آسیب، راهکار مناسب آن را پیشنهاد داد. وی با تاکید بر اهمیت آموزش در کلاس، ارتباط را وسیله ای برای رسیدن به هدف نهایی(آموزش) دانست و کارآمد بودن برنامه‌های فوق العاده در طرح درس را لازم برشمرد.

 در ادامه نیز دکتر قبول با ذکر توضیحاتی در این زمینه، از مدرسان خواست تا برای حل این مشکلات تلاش بیشتری کنند. در پایان جلسه مدرسان نیز مشکلات خود را بیان کردند و سوالات خود را در این زمینه مطرح نمودند