موسسه ارقام پژوه قومس(APQ) به مدیریت دکتر علیرضا رعیت از سال ۱۳۹۵ کار آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان را با همکاری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان دانشگاه فردوسی مشهد آغاز کرده است. دوره های مختلف ایرانشناسی، مدارس تابستانی یادگیری زبان فارسی، تورهای گردشگری ادبی و کارگاه های هنری از جمله فعالیت های این موسسه است که در راستای آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان برگزار شده است.

برگزاری کلاس های آموزشی در محیط های روستایی و سنتی از جمله اقدامات متفاوت این موسسه است و دانشجو با حضور در این کلاس ها، همزمان در کنار یادگیری زبان فارسی، با فرهنگ و آداب و رسوم مردم ایران از نزدیک آشنا می شود. نیز بازدید از سایت های تاریخی و طبیعی دامغان انجام می شود.

کلاس های زبان فارسی در شش سطح مقدماتی تا پیشرفته برگزار می گردد. همچنین بعد از اتمام دوره ی پیشرفته دوره های تخصصی تدوین شده است که مخصوص زبان آموزانی می باشد که می خواهند درایران تحصیل کنند و یا دوره های عالی ادبیات فارسی را بگذرانند. در انتهای هر دوره به زبان آموزان مدرک بین المللی ارائه می شود که مورد تایید وزارت علوم، تحقیاقت و فنآوری ایران است.

دکتر علیرضا رعیت، شاعر و نویسنده و منتقدادبی است که همز مان با آموزش زبان فارسی شما را با جدیدترین جریان های ادبی ایران نیز آشنا می کند و شما این شانس را خواهید داشت که هم زمان با دوره های فارسی آموزی، با چند شاعر برتر ایرانی نیز ملاقات کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ دامغان و نیز دوره های فارسی آموزی با شماره ی زیر تماس بگیرید یا در واتس آپ پیام بدهید و یا به ایمیل زیر نامه بزنید. در ضمن برای آشنایی بیشتر با دامغان و خانه های روستایی محل آموزش، بروشور قرار داده شده در این سایت را مطالعه کنید.

۰۰۹۸۹۳۶۳۰۴۵۰۶۶