دومین جلسه از سلسله کارگاههای آموزشی نقش تسهیل گرایانه آموزشی- روانشناختی استادان، 21 اردیبهشت ماه جاری با حضور دکتر کیمیایی، استاد روانشناسی دانشکده علوم تربیتی و استادان مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان برگزار شد. در این جلسه د کتر کیمیایی درباره تمرکز بر آموزش و پژوهش و ثبات رفتاری یک استاد در کلاس درس و همچنین نقش تفکر نقاد در آموزش زبان فارسی توضیحاتی ارائه داد. وی با اشاره به شناخت نیازهای دانشجویان در زمینههایی چون پیشرفت، تفریح، احترام، توجه، حمایت، توجه به مولفه های فرهنگی و قومی فارسی آموزان را نیز مهم دانست. ایشان همچنین فقدان سوداری توجه را نیز برای یک استاد ضروری برشمرد. در پایان استادان مرکز فردوسی نیز با بیان تجربیات و نظرات خود ار کلاس درس ، پرسشهایشان را در این زمینه مطرح کردند.
برگزاری دومین جلسه از کارگاه آموزشی نقش تسهیل گرایانه آموزشی- روان شناختی استادان
- تعداد بازدید: 1090