نشست علمی  مدل های یادگیری ابزاری برای تدریس در روز 28 فروردین ماه  سال جاری ، با حضور دکتر قبول و مدرسان مرکز فردوسی برگزار شد.

در این نشست آقای عباس ناجی، یکی از مدرسان مرکز توضیحاتی درباره انواع مدل‌های یادگیری و نقش آن در کلاس‌های درس ارائه کرد. وی به تفاوت یادگیری با توجه به مولفه‌هایی چون سن، جنس و قدرت درک اشاره کرد و نقش مکالمه، رقابت گروهی و تمرین های متنوع و فلش کارت را مهم ارزیابی کرد. همچنین استفاده از عناصر بصری، آموزه های صریح صرف و نحو برای تسهیل زبان و ارتباط بین مفاهیم انتزاعی و مفهومی را در کلاس های درس ضروری دانست.

در ادامه دکتر قبول نیز شیوه تلفیق در امر آموزش و شناخت سبک‌های یادگیری فارسی آموزان را درآموزش صحیح بسیار مهم و کلیدی دانست. در پایان این جلسه مدرسان تجربیات خود  را در این زمینه بیان کردند.